welcome to my blog(rame2)

Always Remeber In My Mind

my follower

mister linky

saving mood energy

Sabtu, Disember 11, 2010

Menjawab Soalan2 Temanku Yang Telah Tagged Saya...


Hye there jumpe lagi kita kan...
Actully..Entry kali ni juz nak menjawab soalan2 dari temanku yang dah tag saya kat blog dia and nak sy jawab balik soalan2 berikut....


Apa benda paling penting dalam hidup anda?

Actually banyak kot benda yang penting dalam life saya ni...xpela banyak pown akan listkan jugak...and maybe ada yang terlupa kot nak list..tapi yang listkan 2 memang antara yang terpenting dalam life saya...
  • Of coz LOVE..bukan love wit boyfriend saja tapi tuk family,friends,and surely Yg Maha Esa...ukan setakat bagi kasih sayang tapi inginkan kasih sayang dari sume yang disayangi...
  • MY LAPPY..lau xdak lappy ngan saya fuuhhh memang runsing kot...kesayangan sangat2 sebab hadiah dari my lovely mom....
  • HANDPHONE..lau xdak xdapat nak SMS,call,3G with my love also family and member....
  • MP3 & MP4.. MP4 hadiah dari my lovely sister thanx kak ain..i really love music so much...becoz of that memang kemana pown even g kolej memang akan bawa tapi akan dengar time break or nak tgu claz mula...
  • Rasanya itu jew kot yang nk list pown lagipown banyak ag yang nak jawab neyhhh...hehehee...
Benda terakhir korang beli guna duit sendiri?
Adeh terlupa plak benda ape tapi rasa semalam beli makanan kat cafe harga RM2.80...
Dimana tempat perkahwinan dan apa tema perkhawinan korang?
Perhhhh soalan bab kawen lak erk...ermmm memang lambat ag tapi jodoh kita xtau kn...
  • Tempat:Ikutkan wat kat umah pown ok gak kan tapi nak berangan sket boley???heee tingin nak wat kat hotel...wahhh grand gitu tapi juz imipian ok..giler ke ape kalo dpt anak raja xpala jugak hahahaha...selain hotel nak tingin wat kat taman yang dihiasi bunga2 yang segar...wahhh wanginye...
  • Tema: color:inginkan warna yang soft example pink(sejak bila la minat pink xtau) ala2 inggeris ok gak...pkai gaun lak dalam taman perhhh macam tuan puteri rasanya...xpown warna merah+hitam+putih hahahaha mcm garang jew pown kan???
Adakah korang tengah bercinta sekarang?
Hehehehe korang 2 sape erk???

Berapa lama korang akan mencintai kekasih orang?
Eh typing error ke ape ni????korang akan mencintai kekasih orang????owhhh pleaseeee xnak la bercinta ngan kekasih orang better mencintai kekasih sendiri(eh ade kew???)

Novel jarang baca...buku??actually saya bukan jenis suke membaca...majalah 1 jew saya minat majalah DARA.COM... every month beli tapi dah xbeli 2/3 dah kot sebab bila nak beli habis...memang terhangat di pasaran la....

Apa benda paling penting dalam hidup anda?
Of coz la family...4 me family owez 1st...walau macam mana sekali pown family sentiasa ada ngan saya...thanx mak,kak ain.tok.tokwan n my relative that owez support me...other than that Si Dia yang selalu ada ja ngan saya terimas dear...

Antara mak dan ayah korang,mana korang lagi mesra?
Saya ada mak saje...dari kecik ngan mak ja pown...also my sis kak ain...tok n tokwan...

Namakan orang yang betul betul korang nak jumpa dalam hidup korang?
Orang yang betul2 saya nak jumpe sangat2 dari kecik smpai sekarang is my father... CHE SUHAIDI BIN JIMAN... Sejak mak and abah bercerai saya dah x pernah jumap abah...last jumpe pown rasa time 2 saya kecik ag lau xclap setaun lebih... Walau marah macam mana sekali pown saya kat abah dia tetap abah saya...memang nak sangat2 jumpa abah..tapi xtau macam mana nak cari??kat mana???macam mana???

Adakah korang basuh baju korang sendiri?
Kalo kat hostel of coz la sendiri basoh kot walaupun dengan tangan tau...tapi bila blik cuti sometime jew hehehe kadang2 mak...kadang kak...kadang tok..adeh bukan malas tapi bila nak basoh tengok dah di basoh hahahahah....thanx sume dari kecik sampai sekarang...

Dimanakah tempat yang betul betul korang nak pergi?
Tempat yang ada salji(ada hati gak 2...padahal tejuk sket pown xleh camner nak men salji t??hehehe) actually tingin nak g AUSTRALIA,ITALY...2 kalo overseas lau dalam malaysia nak g PULAU PERHENTIAN sebab xpenah smpai ag....

Pilih satu, peluk atau cium?
Nak 2 2 boley???hehehe ok2 lebih suke peluk ag sebab mak selalu peluk bila time salam nak blik hostel...

Beritahu 3 benda tentang orang yang tag anda?
Si DENA ni yang saya kenal masa skolah teknik dulu 
  • Hepy go lucky....senyum 2 slalu ingat xpenah lekang....
  • seorang yang kurus sangat dari dulu smpai sekarang(eh last jumpe pown bila???hehehe ne tau kot dh berisi sket heeee)
  • DENA comeeeyyyyy....
5 lagu yang korang suka dan selalu dengar?
Actually banyak tapi masa sekrang layan lagu2 ni jela...yang slow2 ja musicnya...
Disaat aku mencintai dirimu _Dadali(lagu yang sedang berkumandang di blog saya ni...)
Jangan bertengkar lagi - Kangen Band
Bintang 14 hari-Kangen Band
This i promise You-Nsyc
Terus Terang-Radja

5 bloggers yang dipertanggungjawabkan untuk jawab tagged ini?
adus mawu tag sape nih.(sowang jela erk sebab follower xrmai n xtau nape wat tok tagged owang xleh huhuhu)

Akak Nana
Entri Asal Disini Butang Like Facebook untuk Setiap Entri | BLOG ARCX13.COM

2 ulasan:

  1. Selamat datang ke dunia blogging.

    Promote jap! Hehehe :

    Jangan lupe undi my blog untuk 'Blog Baru (2010) Pilihan.
    My Lucky Number : 376
    http://magnoliapert.blogspot.com/

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails